Time flies - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Lia Heerwaarden - WaarBenJij.nu Time flies - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Lia Heerwaarden - WaarBenJij.nu

Time flies

Door: Lia

Blijf op de hoogte en volg Lia

23 Maart 2014 | Nederland, Haarlem

Nog 3 weken....

Mijn e-reader is gevuld, er staan nu bijna 100 boeken op waarvan ik er zeker 30 nog niet heb gelezen. Heerlijk idee! Maar het is ook leuk als je terugkomt en je hebt er nog steeds (bijna) 30 niet gelezen :-) Verder alle noodzakelijke tickets etc. geprint en bijna alle documenten staan ook nog eens in de dropbox. Kan niet meer misgaan. Soms vraag ik me af hoe we dat vroeger deden. Maakten we ons toen minder druk?

Praktische zaken geregeld, afspraak bij de kapper vlak voor vertrek, to do - lijstjes, instructies voor Maarten. Werk is nog wel een dingetje, beredruk en onderbezet terwijl het ook daar tijd wordt om over overdracht enzo na te denken. Nu nadenken over handig inpakken, wat wil je bij je hebben op een reis van 24 uur? Wat gaat zeker niet in de ruimbagage? Tijdens onze treintrip hebben we geen toegang tot de grote reistassen, hoe organiseer je dat? En voor de safari willen we ook light kunnen travelen, bagage kan achterblijven in hotel in Alice Springs, hoe en wat neem je mee voor 5 dagen in de outback?

Ach, allemaal luxe problemen, heerlijk om daar over na te denken en slimme en praktische oplossingen te bedenken. En dan nog kan en mag het allemaal 10 x anders als we daar zijn.

Voor Ruud komt het nog sneller dichterbij, 5 april naar Nederland dus die moet nu al dit soort afwegingen maken. Weird idee, eerst van Mirtos naar Haarlem - dat is al bijna een dag reizen - en dan een week later van Haarlem naar Sydney.

Wel heel erg fijn dat Maarten gewoon thuis is, dat maakt het vertrek en het achterlaten van huis en katten een stuk simpeler. Ik hoef alleen maar te zwaaien: tot over 6 weken... :-)

  • 23 Maart 2014 - 15:24

    Maria:

    Dat oprolhoedje met vliegengaas, dat heb je vast altijd al willen hebben :-)) Is dat hier te vinden of wordt dat de eerste Missie Down Under ? :-) x

  • 23 Maart 2014 - 15:27

    Lia Van Heerwaarden:

    Het zal niet de eerste missie worden denk ik, volgens mij zitten die bushflies vooral in de outback - maar verheug me er zeer op, ja! :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lia

Actief sinds 16 Feb. 2014
Verslag gelezen: 212
Totaal aantal bezoekers 9708

Voorgaande reizen:

13 April 2014 - 26 Mei 2014

Goin' Down Under - Australië 2014

Landen bezocht: