Het grote aftellen is begonnen - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Lia Heerwaarden - WaarBenJij.nu Het grote aftellen is begonnen - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Lia Heerwaarden - WaarBenJij.nu

Het grote aftellen is begonnen

Door: Lia

Blijf op de hoogte en volg Lia

16 Februari 2014 | Nederland, Haarlem

Vandaag over precies 8 weken stappen we het vliegtuig in voor die prachtige reis naar Australië. Trains, planes & automobiles - en wat heb ik er een zin in! Vind het nog lastig om me voor te stellen wat voor soort land/continent dat is, maar de verhalen die ik hoor zijn allemaal goed.

Aan de voorbereidingen kan het niet liggen, we zijn nu al bijna een jaar bezig! En ik hoop dat we het een beetje handig hebben uitgekiend qua periode: niet te koud in het zuiden, niet te warm in de outback & in het noorden. Verder moeten we het avontuur gewoon maar aangaan, da's immers ook een van de charmes van reizen :-)

Ik hoop dat vrienden en familie het leuk vinden om op deze manier een beetje met ons mee te reizen!

  • 16 Februari 2014 - 15:48

    Maria:

    En ik verheug me al op jullie mooie verhalen!

Tags: Australië

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lia

Actief sinds 16 Feb. 2014
Verslag gelezen: 162
Totaal aantal bezoekers 9707

Voorgaande reizen:

13 April 2014 - 26 Mei 2014

Goin' Down Under - Australië 2014

Landen bezocht: