Minder dan 24 uur.... - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Lia Heerwaarden - WaarBenJij.nu Minder dan 24 uur.... - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Lia Heerwaarden - WaarBenJij.nu

Minder dan 24 uur....

Blijf op de hoogte en volg Lia

12 April 2014 | Nederland, Haarlem

Wasmachine en droger draaien op volle toeren. Nu overal stapeltjes in huis. Alle lijstjes zijn bijna afgevinkt. Als straks de laatste was droog is is het alleen nog een kwestie van in de tas stoppen en we zijn gepakt.

Zeven weken weg van het werk is nog een onwennig gevoel. De laatste weken zo hard gebuffeld, lange dagen gemaakt... maar donderdagmiddag kon ik om half 4 zeggen: het is gedaan! Er zullen ongetwijfeld zaken zijn die ik tóch ben vergeten, maar ik heb er alle vertrouwen in dat het team dat goed oppakt.

Straks nog even de tuin in, het is een prachtige dag dus dat is geen straf. Alles brult werkelijk de grond uit, dus bij terugkomst zal 'ie wel ontploft zijn! Maar nu in ieder geval de clematis en de blauwe regen opbinden en het ergste onkruid weghalen.

De taxi is besteld voor morgenochtend 8 uur. U hoort weer van mij vanaf de andere kant van de aardbol :-)

• 12 April 2014 - 11:43

Patty:

Ik ga zo iets korter vliegen... Turkije... Dus voor jullie morgen een hele goeie reis! En zal het volgen. X

• 12 April 2014 - 11:59

Lia Van Heerwaarden: