Over Kreta, De Dijk en kattenvoer - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Lia Heerwaarden - WaarBenJij.nu Over Kreta, De Dijk en kattenvoer - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Lia Heerwaarden - WaarBenJij.nu

Over Kreta, De Dijk en kattenvoer

Door: Lia

Blijf op de hoogte en volg Lia

05 April 2014 | Nederland, Haarlem

Nu toch wel het gevoel dat het vandaag al een beetje gaat beginnen...

Ruud vliegt straks van Heraklion op Kreta naar Brussel en treint dan door naar Haarlem, vanavond rond 22 uur hier. Ik sta dan nog met Maarten in de Heineken Music Hall voor het eerste concert van De Dijk na een jaar - kerstcadeautje, onwijs veel zin in! En bij thuiskomst dan dus het reisgezelschap compleet :-)

Morgen nog een aantal zaken met elkaar doornemen en afstemmen, dan nog 4 dagen knallen qua werk, vrijdag kapper enzo, zaterdag inpakken en zondag: wegwezen!

Zojuist is de bezorgservice van AH geweest, kattenvoer, wc papier en wasmiddel goed aangevuld. Ik heb nl. zo'n idee dat die zaken bij een bijna 23-jarige niet als vanzelfsprekend op het boodschappenlijstje staan. Mijn lijstjes worden korter, steeds meer stapeltjes in de slaapkamer. Straks de grote tas maar eens tevoorschijn halen, nu eerst het logeerbed opmaken!

• 05 April 2014 - 12:10

Peter:

Pff, vermoeiend hoor, met vakantie gaan, Lia. Veel plezier met de voorbereidingen en ook heel veel plezier vanavond. Een geweldig cadeau hoor.

• 05 April 2014 - 23:52

Ruud:

Ruud is zelfs een halfuur eerder in Haarlem gearriveerd dankzij de snelle bagage-afhandeling op Zaventem. Is wel 'ns anders geweest.