Verzamelen & verheugen - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Lia Heerwaarden - WaarBenJij.nu Verzamelen & verheugen - Reisverslag uit Haarlem, Nederland van Lia Heerwaarden - WaarBenJij.nu

Verzamelen & verheugen

Door: Lia

Blijf op de hoogte en volg Lia

22 Februari 2014 | Nederland, Haarlem

Dan begin je dus al 3/4 jaar vooraf en ineens vliegt de tijd.... nog 7 weken! Er begint van alles door mijn hoofd te schieten, van klein (een gezamenlijke portomonee, wel handig!) tot groot (de papieren van de camper zijn nog niet binnen!) en van praktisch (in Alice Springs een hoed-met-vliegennet tegen de bushflies kopen) tot papierwerk (belangrijke zaken inscannen & in de dropbox zetten).

De lange vliegreis zie ik wel een beetje tegenop, maar gecombineerd met het feit dat sigaretten daar idioot duur zijn is dit misschien een mooie gelegenheid om eens van het roken af te komen :-)

Wat overheerst is: verheugen! Ik lees me suf in reisgidsen en op internet, geniet van filmpjes op YouTube en kan me bijna niet voorstellen dat ik dat straks allemaal zelf ga meemaken.

Tags: Australië

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lia

Actief sinds 16 Feb. 2014
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 9684

Voorgaande reizen:

13 April 2014 - 26 Mei 2014

Goin' Down Under - Australië 2014

Landen bezocht: